کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316320 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارائه‎ی بازی‎های رایانه‎ای در شبکه‎ی ملی اطلاعات

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از ارائه‎ی بازی‎های رایانه‎ای در شبکه‎ی ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا؛ دکتر "بهروز مینایی" در نشستی با خبرنگاران، گفت: بازی‎های رایانه‎ای به عنوان یکی از اطلاعات مهم در شبکه‎ی ملی اطلاعات محسوب شده و بخصوص بازی‎های ایرانی به درستی در اختیار کاربران قرار داده می شود.

مینایی در ادامه‎ی این نشست از برگزاری سومین جشنواره‎ی بازی‎های رایانه‎ای در تابستان سال 92 در مصلای امام خمینی خبر داد و گفت: این جشنواره در فضایی بزرگتر از سال گذشته برنامه ریزی شده  و در عین حال این رویداد ویترینی برای ارائه‎ی بازی‎های رایانه‎ای است.

 

به گفته مدیرعامل بنیاد ملی بازی‎های رایانه‎ای، هدف از برگزاری جشنواره‎ی بازی‎های رایانه‎ای کشف استعدادهای جدید است و بازی سازان جوان در این رویداد فرصت ارائه‎ی آثار خود را پیدا می‎کنند.

وی ادامه داد: بزودی فراخوان سومین جشنواره‎ی بازی‎های رایانه‎ای اعلام می‎شود و در این دوره تلاش ما این است در بخش ملی توجه بیشتری به آثار تولید شده داشته باشیم و شاید این جشنواره در بخش بین الملل کمرنگ تر از دوره دوم برگزار شود.

مینایی در ادامه از توزیع بازی‎های رایانه‎ای ایرانی در اروپا و آمریکا خبر داد و یادآور شد: بازی رایانه‎ای طلای سیاه در اروپا و آمریکا توزیع شده و این در حالی است که این بازی رایانه‎ای هنوز در کشورمان توزیع نشده است.

 

وی یادآور شد: همچنین برخی دیگر از بازی‎های رایانه‎ای همچون شبان، گرشاسب و سیاره میترا از جمله بازی‎هایی است که در سطح جهانی توزیع شده‎اند.

مدیرعامل بنیاد بازی های رایانه از نامتوازن بودن استعدادهای موجود در بخش بازی‎های رایانه‎ای و بودجه اختصاص داده شده به این هنر صنعت اشاره کرد و توضیح داد: توقع ما این است که در سال 92 با کمک دولت امور زیرساختی صنعت گیم را فراهم کنیم و بودجه این هنر صنعت افزایش یابد.
وی در ادامه از تهیه سند راهبردی و چشم انداز صنعت گیم تا سال 1404 خبر داد و اظهار امیدواری کرد با همکاری شورای عالی مجازی و شورای عالی انقلاب فرهنگی این مهم نهایی شود.

مینایی در ادامه به راه اندازی رشته‎ی بازی‎های رایانه‎ای در دانشگاه علمی کاربردی و تحصیل 40 دانشجو در این رشته خبر داد.

وی یادآور شد که علاوه بر این تعداد، 250 دانشجو نیز در انستیتو بازی‎های رایانه‎ای تحصیل کرده و یا در حال گذراندن دوره های آموزشی هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13893 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/12/20 تعداد مشاهده: 1700
سافت گذر